Gizli Numara

 

        
                     Gizli Numara

  Vatandaş bazı günler sizi tahmininizden de fazla yorabilir. Hele ki bir de İcra Müdürlüğünde çalışıyorsanız. Birilerine bir şeyler anlatmaktan yorulursunuz, oraya buraya dosya götürmekten yorulursuzunuz… yorulursunuz da yorulursunuz. İş bu emek olamadan yemek olmuyor sonuçta. Yorulduğum  günlerden biri. İş saat beş oluncaya kadar bitmemiş. Mecbur iki saat daha kalmışım.Yarım saat de yol , saat olmuş 7:30 ben ancak eve gelebilmişim. Üstümü değiştireyim, yemek yiyeyim derken al sana bir saat daha! saat oldumu8:30. Evet itiraf ediyorum öyle pek de şaşalı bir sosyal hayatım yok. Yapacağım şey işyerinde bir arkadaşımdan aldığım filmi flash bellekten bilgisayarıma atıp izlemek . Bu planım doğrultusunda takıyorum belleğimi ve  bekliyorum filmin taşıma işleminin bitmesini. Beklerken şöyle bir uzanayım bari diyorum. Diyorum ama işte sandığımdan da fazla yorulmuşum bugün meğer. Yavaş yavaş kapanıyor gözlerim ama direnmiyorum da. Uykum gelsin diye beklediğim ama gelmediği, buna paralel olarak sabah erken kalktığım ve uykusuz  olduğum günleri düşünürsem bu  durum benim için baya büyük bir şans diye düşünüyorum.Tam dalmak üzereyim ama o da ne. Akşamın sessizliğine alışmış kulaklarımda daha önce duymadığım bir sesle havaya sıçrıyorum. Evet bu benim kuzenimin benden habersiz melodisini değiştirdiği telefonumun sesi. Afallamış halde telefonuma uzanıyorum ve Özel Numaranın beni aradığını görüyorum. Açıyorum alo diyorum ama ses yok.Görüşme kapanıyor birkaç saniye sonra.
     Bu durum pek de hayırlı olmuyor benim açımdan tabi.Uykum kaçmış, aklımda acaba beni arayanın kim olduğu sorusu... Ah be kardeşim bu saatte niye ararsın ki beni? Hayır aradın madem konuş. Ciddi konuşmayacaksan bari geyik yapsaydık. Ama beni uyandırıp bırakmasan ne güzel olurdu. Daha haftanın başı... Hafta sonuna tam 4 iş günü daha var ve ben şimdiden ertesi gün uykusuz olacağımı garantilemiş durumdayım…




2 yorum: